G&R Services is ontstaan uit de wens dat service nu écht eens service moet zijn.
De klant staat voorop in onze visie. Enthousiasme, klantgerichtheid, transparantie en ouderwets hard werken zijn de kernwaarden die er voor ons toe doen.
De dankbaarheid van de klanten die we iedere keer weer ervaren, direct of indirect via anderen, geeft ons iedere keer weer een geweldig gevoel. Dit fijne gevoel hebben we de laatste 20 jaar in onze vorige carrières nooit zó sterk gehad en dit maakt ons erg gelukkig. Voor ons en ons team aanleiding om vaak net even iets meer service te verlenen dan verwacht.
Wij werken op z’n minst al 20 jaar samen in de (industriële) schildersbranche en dienstverlenende sector bij multinationals. Waarbij de één voornamelijk projectmanagement en directie functies heeft bekleed en de ander calculator, werkvoorbereider en uiteindelijk bedrijfsleider was. En wel altijd samengewerkt als team.
De expertise die we hebben opgebouwd in de afgelopen 20 jaar kunnen we nu volgens onze eigen visie toepassen. Wij vinden dat deze bedrijfstak professioneler geleid kan worden en de klanten daardoor beter bediend.
Als specialist in schilderwerk, woning/ bedrijfsontruimingen, (meubel)montagewerk staan wij te allen tijde ter beschikking voor u. Of u nu een particulier, bewindvoerder, zorginstelling, woningbouwcoöperatie of een bedrijf bent, wij staan voor u klaar. Geen klus is te groot of te klein voor ons en op onze 100% aanpak garantie kunt u altijd rekenen!
Wij werken volgens het PDCA (Plan-Do-Check-Act) principe en dat houdt in dat er continu aandacht voor kwaliteitsverbetering is. Na evaluatie en eventuele bijsturing, begint het proces weer van voren af aan. Het model wordt vaak op organisatieniveau gebruikt, maar is evengoed inzetbaar op operationeel niveau. Door de PDCA cyclus zijn medewerkers goed in staat om hun eigen manier van werken te beoordelen en daar waar nodig, te verbeteren. Omdat iedereen op de werkvloer deel uitmaakt van het totale proces, heeft dat een positieve invloed op de gehele organisatie.